Hermanito!



Idag ska jag hämta min lillebror Markus vid flygbussen :-) Han ska stanna här några dagar innan han drar till Spanien för att gå en bartenderutbildning! L Y X!!! Jag vill också!!!

Det ska bli jättemysigt att få rå om honom ett tag, han och mina andra brorsor bor alla i Skellefteå, så det är inte så ofta vi ses, tyvärr. Han vill ha ny profilbild så YEY jag får en fotosession med honom!

Hoy voy a recoger mi hermanito Markus en centralen :-) Va a quedarse unos días con nosotros antes de irse a España para aprender ser un "barman" (mezclar las bebidas y eso)! L U J O!!! Yo también quiero!!!

Me va a gustar cuidarle un poco, él y mis otros hermanos todos viven en el norte así que no nos reunimos mucho, por desgracia. Èl quiere una nueva foto de perfi así que YEY tendré una sessión con él!
Kommentarer
AnJa

Får du till en bild där han ser liiite mindre vild ut är det välkommet :-) Men denna bild är åxå helt superhäftig!!!

2011-08-27 - 20:29:28 / URL: http://anjson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar