mynt & kärlek

 


I förrgår gjorde Erik och jag lite olika produktbilder. Dels var det på uppdrag av Unga Reumatiker och dels för att jag behöver bilder på (min) kamera och lite objektiv till kursmaterialet. Den svarta kuben har en sån charmigt reflekterande yta, det blir superfint produktfoto - mynten till exempel :-)

Visade bland annat de bilder som ni ser här för Unga Reumatikers styrelse igår när det var här och fotograferades och de tyckte jättemycket om både myntbilderna och hjärtat! De frågade om de fick "låna" min hand till sin reklam! Kul tyckte jag! Och om de tar "tvål-bilden" (det liknar ju verkligen alla reklamer med tvål...) så blir ju även Erik handmodell! Inte illa! 




 

Kommentarer
Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Hej söt!

Fina bilder och fin blogg !



Vad gör du?

Kraams

2011-12-07 - 19:11:41 / URL: http://sandrasrum.blogg.se/
LeaFoto (Helena)

Hej själv!

Tack för kommentaren :-) Vad gör jag? Ja idag har jag just varit och vattengympat efter ett väldigt arbetsterapeutiskt hembesök, så nu känner jag att det är dags att ÄTA.



Hörs!

2011-12-08 - 20:18:31 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar