Mitt i


Nu är det klart att jag ska göra ett uppdrag åt Unga Reumatiker :-) Känns jätteroligt! Det var ett ungt litet gäng som träffades igår för att prata och planera. Det kommer att bli fotografering både utomhus och i studio, både människor, djur, natur och produkter. Roligast blir nog fotosessionen som är med en islandshäst! För det har jag aldrig gjort och islandshästar är ju hur söta som helst! *BIG SMILE*

Imorgon ska vi kolla in lite omgivningar som kan agera bakgrund. Spännande spännande :-)

Kortet här ovan skulle man ju kunna tro vara till mig själv - för det känns ju faktiskt lite som att det är dags att fira lite... - men det är faktiskt till min fd pojkvän som fyller år i nästa vecka :-) Satt och pysslade ihop det igår (eftersom det ska resa ända till en liten by i norra Italien).

Idag har jag haft en lång dag fylld av arbetsterapeutuppgifter. ADL-bedömningar, hjälpmedelsbestyr, fax, telefonsamtal, inskrivningar och överrapporteringar. Finns nu massor av eget-företags-pyssel som jag skulle kunna göra men det får vänta tills imorgon... jag har tänkt slappa framför tv-n ikväll!
Kommentarer
AnJa

Det ser ut som ett väldigt roligt jobb för dig! Grattis! Och, smart med en slapparkväll. Det är lätt att jobba för mycket när man tycker det är roligt. Ska syrran komma och hälsa på dig snart?

2011-11-03 - 08:04:53 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

Ja snart är syrran i Sverige! :-) Vi kommer att träffas jag, Kire och mamma hos mormor i Skåne i början av nästa vecka. Det blir några tjej-dagar i samband med mormors 90-års dag! Har svårt att fatta att hon är så gammal... Ska bli jättemysigt att träffas allihopa. Jag längtar!

2011-11-03 - 21:34:17 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar