e n e r g i :-)


Idag har också varit en sådan där riktigt go dag. Bra förmiddag på jobbet (trots en surkart som inte lät mig ge honom en ROHO-dyna) och bra eftermiddag med offertskrivning och nyttig fototerminologi. En rolig överraskning när jag kom hem var att bilderna jag beställde från Odenlab i måndags kommit :-)  På tredje dagen! Det är riktigt bra levererat tycker jag!

En av bilderna var den ni ser ovan. En bild som både jag och kunden tyckte väldigt mycket om. Denna tog jag i Åkeshov den där gången då vi även grillade. Några andra favoriter ser ni här nedan.

Har hunnit träna ikväll också - kanske därför jag känner mig så full av energi? Blev både styrketräning och vattengympa. Vi var bara fyra pers i bassängen, det kändes jättelyxigt! Nu hoppas jag verkligen att poolen på SATS inte går sönder något mer så att jag kan hålla dessa nyttiga rutiner!








Några av bilderna har jag faktiskt lagt i min portfolio för att jag tyckte att de blev så fina :-) Både den digitala portfolion (www.leafoto.se) och den jag har här hemma i bokhyllan! Man måste skriva ut bilder man tycker om, tycker jag, det går inte att slå papperkopian. Det ÄR en anna sak än att se bilderna på datorn. Tänk på det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar