Nya tag


Har haft en vecka då jag verkligen tagit tag i saker. Jobbet. Träningen. Hemmet. Nästa steg blir att även ta tag i maten :-) 

Känns jättebra! Kort sagt. Känner i kroppen att det ÄR nyttigt att träna regelbundet. Lederna mår bra av vattengympan och cyklingen på gymmet har gjort att jag faktiskt kan cykla bättre på riktigt! (Ja, faktiskt, nu kan jag STÅ och cykla, det kunde jag inte i somras!) Det är underbart att komma hem till ett välstädat hem och att ha fasta rutiner är så skönt tycker jag (typ tvätta på måndag och vattna blommor på fredag till exempel...). 

Jag håller på och formar mitt arbetsliv precis som jag vill ha det också (åtmindstone känns det så, återstår att se om allt går som jag hoppas...) Det optimala skulle faktiskt vara att jobba två dagar i veckan med arbetsterapi, två-tre dagar i veckan med foto och sedan ha en dag ledigt mitt i för egna projekt och drömmar. För att styra upp mitt egna företagande så har jag städat och organiserat bland papper och arbetsflöde. Det känns också skönt. Jag kan slappna av.

Och det ska jag göra nu. Sätta mig framför teven och titta på någon iqbefriande serie :-) K R A M !

PST! Bilderna på mig har fina Erik Berzelius tagit såklart :-) 

 




 

 

Kommentarer
AnJa

Ni är så fina :-)Jag tror att din idé om jobb-foto-fritid vore toppen för dig. Håller tummarna att du får ha det så!

2011-10-26 - 08:19:21 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

Tack Anette! Det tror jag också så håll definitivt tummarna, det uppskattar jag :-)

2011-10-26 - 11:38:01 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar