Promenad i Vitabergsparken


Idag har varit en galet rolig och tokigt kreativ dag men fotografering mellan tio och tre av två goa familjer i kombination med grillning! Jag och Erik hade svårt att lägga ner kamerorna länge nog för att få i oss vår korv och det blev massor med fina bilder! Ser sååå fram emot att jobba med dem ...i m o r g o n! Efter en sådan fotografering är man liksom helt slut :-)

Ligger lite efter faktiskt med bilder från veckan, har haft fullt upp på kvällarna! Här är bilderna från promenaden med Johan och Sam! Så fina de två! Och Johan bjöd på egenhändigt bakade dammsugare som var farligt jättesmarriga...

Haha, jag märker på mitt språk att jag pratat med barn hela dagen! :-D Och det var så roligt! Å jag liksom växte av det beröm som jag fick av föräldrarna när jag emellanåt visade bilderna som jag tagit. Det kändes riktigt bra. Hur som helst, som sagt, här är några bilder från i torsdags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar