Tvillingarnas bok


Som jag tidigare berättat så håller jag på med en bok om dessa supersöta tvillingars första år. Det har gått sakta eftersom Vistaprint, som jag använder till detta projekt, strulat en hel del. Vips så tar det evigheter för bilder att laddas upp - eller så slutar google fungera. Eller det man sparat har plötsligt ändrats. En lång period gick det över huvud taget inte att komma in till sina sparade projekt. Men idag fungerade det någorlunda så jag passade på att göra klart :-) Hoppas deras mamma ska bli nöjd!















Kommentarer
AnJa

Du är så duktig så jag häpnar! Vilken tur att du började med foto!!! Tänk om jag hade ett sånt fint album över pojkarnas första år. Vilket minne att ha kvar tills de blir vuxna! I morgon åker vi till Stockholm över helgen. Ska på storbaluns i Stadshuset i morgon kväll. Kuuuuuul :-)

2011-10-20 - 07:27:31 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

:-) Tack! Och hoppas ni får det trevligt här! Har du någon liten stund över får du gärna komma och hälsa pÅ! Bor nära Globen :-) Slå en pling i så fall! Kramis

2011-10-20 - 18:38:51 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar