Att fota barn


Som ni säkert förstått är barn någonting jag ofta och gärna fotar. Idag hade jag två systrar här hemma och vi hade hur kul som helst. Man får verkligen passa på och vara barnslig och LEKA! Det är lite underbart.

Det var såpbubblor och ballonger och kurragömma och kittel. Och ingen ramlade och slog sig.
Alltså en väldigt lyckad fotografering!

Flickan här heter Bianca och hon är verkligen ett sant nöje att följa med kameran. Hon var ett av alla barnen som var på Stinas fest och energin i henne verkade aldrig sina. Hon sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka. Jag satte mig på golvet en stund och försökte följa med så gott det gick :-)




Kommentarer
Anonym

Jättefina bilder Helena!!! :)

2012-04-25 - 19:07:11
Lea

Tack!!! :-D

2012-04-25 - 22:45:43 / URL: http://leafoto.blogg.se/
Ninni - Foto & Vardag

jättevackra bilder :) jag har svårt att fota min Elias när vi är inne, får aldrig till det =/

2012-04-27 - 09:42:00 / URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar