ett spännande paket



Idag fick jag hem lite efterlängtade prylar från MyHeart :-) De säljer bröllopsdekorationer och tillbehör. Har ju en hel del bröllop i sommar och tänkte att det vore en god idé att investera i ett fint bröllopsparaply, lite röda rosenblad och såpbubblor som inte ger några fläckar! Pärlbandet är till produktfoto - det är aldrig fel med lite pärlor...

Dock skulle jag föredragit om paraplyets stål varit vit istället för stålfärgad. Och pärlorna såg större ut på bilden. Men jag är nöjd ändå, det var inga stora pengar det handlade om!

Det går bra för mig, som ni kanske gissat, vilket känns u n d e r b a r  t. Jag har ju hållt på i några år. Fast det har nog hjälpt till ganska mycket att jag kunnat ägna mig helhjärtat åt det under de senaste två åren. Innan dess tog ju dansen upp en stor del av mitt liv. Dansade mig igenom livet - lätt femton timmar i veckan - och så var det läger, och så var det kongresser... Det tog både tid och pengar! 

Nog för att jag skulle göra vad som helst för att kunna dansa så igen.

Men inget ont som inte har något gott med sig! Jag känner mig sprudlande glad och uppfylld av kreativitet inför alla roliga uppdrag jag har inplanerade! Och det är otroligt uppmuntrande att jag fått så många som vill följa min vardag och mina bilder! Blir glad varenda gång min mobil plingar till för att jag fått en till bloggkommentar...

K R A M på er!
Kommentarer
Becca

Fina rosblad!

2012-04-19 - 12:36:50 / URL: http://fotobex.blogg.se/
Sara

Va roligt, och bröllop är ju så mysiga! =)



Jag får ju hem karln på torsdagar =)

2012-04-19 - 14:24:47 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Bröllopsmagasinet

Får man se paraplyet utvecklat? Går det kanske att spraya vitt?

2012-04-19 - 16:49:06 / URL: http://www.brollopsmagasinet.se
Sissi

sv: tack :) oj, lite svårt att förklara för jag gjorde så många olika steg och tekniker men jag arbetade i photoshop :)

2012-04-19 - 19:50:23 / URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar