nattligt redigerande


Så vad gör jag när de flesta tittar på film, är ute och dansar eller möjligtvis sover? Jag sitter vid min kära dator och redigerar bilder! Det är hur mysigt som helst. Faktiskt. På andra sidan skrivbordet sitter Erik och spelar. Ibland går han upp och fyller på min temugg, den sötnosen.

Jag har haft otroligt svårt att slänga bort bilder från fotograferingen med Lottas söta flickor. Och jag måste alltid slänga bort lite bilder, jag tar alldeles för många - mina hårddiskar skulle protestera. Varje gång jag gått igenom bilderna på dem så har jag exporterat någon ny. Beskurit någon bild lite annorlunda eller gjort en virtuell kopia och förvandlat den till en ny bild genom någon annan bildbehandling.

Känner att det kommer att bli många av dessa bilder som jag kommer att använda mig av under fota-i-fönsterljus-lektionen som jag har med mina elever snart.

Visar er några "före & efter" :-) Imorgon lovar jag att ni får se fler!



Kommentarer
Sara

Så sött!! :)

2012-04-29 - 06:12:25 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Åh, vilka fina modeller du har hittat!

2012-04-29 - 06:14:46 / URL: http://anjson.wordpress.com
Anonym

aj....mitt hjärta......

2012-04-29 - 08:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar