oj, redan måndag?


Imorse ägnade jag mig mestadels åt att förskriva, instruera, montera och leverera badkarsbräder. Och trycka upp fler infoblad om dem.

De är helt suveränt att de finns, badkarsbrädorna.

Dock känner jag, när jag sitter här vid datorn efter en dag som för övrigt fyllts av fotografering och kundkontakter, att de befinner sig så oändligt långt bort de där brädorna.

Jag har det rätt bra, som har ett jobb som jag bara kan lämna efter mig när jag åker därifrån för att ägna mig helt och fullt åt det kreativa. Det är helt klart en lyx. För jag tycker ju ändå hemskt mycket om att vara den där pratglada, ADL-bedömmande och hjälpmedelsförskrivande arbetsterapeuten också.

Min helg har gått jättefort och varit helt datalös. Därav avsaknaden av blogginlägg. Jag har varit bortrest. En tur till Göteborg blev det, för fest och lite gravidfoto (kunde ju inte låta bli! Fast hon bara är i femte månaden!) Tyvärr blev min halsduk och mitt bankkort kvar i Göteborg och jag lever nu på växelpengar!

Så det kan gå.

Har sjukt mycket att göra denna vecka och rushet startade redan idag! Fotograferingar, bildredigering, bröllopsalbum, bildvisning med mina elever och f a k t u r o r som ska ut! Roligt! :-) Lovar att berätta (och visa) mera imorgon!
Kommentarer
Maria

TAck vännen! Hur går det med headern? :)

2012-04-24 - 09:40:13 / URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Rebecka - Fotoblogg

Sv: Joo, jag prövade faktiskt svart-vitt men jag tyckte det blev alldeles för tråkigt :) Kul!

2012-04-24 - 11:07:45 / URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Mathilda

Åh vad fin blogg! Älskar designen, älskar alla kort du tar och du är frymt bra på redigering! ^^

Älskar bloggen!

2012-04-24 - 13:13:49 / URL: http://chiliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar