Props till nyföddfotografering


Idag kom de efterlängtade luvorna som jag bett pyssliga Anette att göra! Hon är mamma till mina tre småbrorsor och en av de allra mest kreativa människorna jag mött. Hon har gjort allt från att tillverka sin egen lera och göra fina smycken och små skulpturer av lera till att göra tavlor av fina tyger, måla sin egen kakel eller små trolldockor...

Och nu har hon snällt nog stickat mig dessa små söta kreationer :-) Hon fick en liten skiss från mig och det blev precis som jag tänkt mig!

Tack Nettan!

Nu hoppas jag bara att jag får använda dem mycket... riktigt små nyfödda bebisar är det som är tänkta att modella i dem nämligen. Så där små som de bara är när de är mindre än tio dagar...

Känner ni någon med barn i magen så tipsa dem gärna! Själva fotograferingen är g r a t i s och inkluderar en bild. Sen kan man såklart köpa fler om man vill, men man binder inte upp sig att köpa något alls.

 

Kommentarer
Anette

Hahaha vilken söt modell du har :-D Tror nog du överdriver min pysslighet lite grann.... men tack!

2012-04-18 - 05:52:28 / URL: http://anjson.wordpress.com
Becca

Åh älskar den gråa mössan, så sött!

2012-04-18 - 07:49:33 / URL: http://fotobex.blogg.se/
JW Photography ♥

söött :D

2012-04-18 - 12:24:47 / URL: http://crossthehills.blogg.se/
Linda

Hejsan! Du fotade våra barn Elma och Svante i höstas i Judarn (Åkeshov) tillsammans m Jessica och Bengts små tjejer My och Ella. Har en liten i magen nu som är beräknad att komma ut någongång runt 12 maj. Skulle den lillbebisen vara intressant för fotografering så hör av dig så kan jag återkomma när han kommit ut:-)

Hälsningar Linda Nyström

2012-04-24 - 13:40:58
Linda

Glömde ju lämna min email- [email protected]

Så där så blir det ju lättare...

2012-04-24 - 13:44:13
Lea

Vad roligt! Självklart vill jag det! Jag hör av mig! :-)

2012-04-24 - 16:10:12 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar