Unga Reumatiker


YEY! Äntligen har Unga Reumatikers nya hemsida kommit upp! Och där ligger såklart några av bilderna jag tog åt dem :-) Så kul att se resultatet! Jobbet gjorde jag ju i vintras - men det skulle man inte kunna tro, så grönt som det ändå var då!

Det var ett jätteroligt uppdrag med barnmodeller, hästar & hundar, studiofotografering och produktfotografering. Bland annat fotade jag poppulära bloggaren Nicky, som liksom jag är barnreumatiker.

Fast nu heter det visst JIA - på min tid var det JCA som gällde :-)

Det härliga med företagsuppdrag är ofta att jag får chans att vara lite extra kreativ! Fick på det här uppdraget klura och skissa och planera allting tillsammans med Unga Reumatikers trevliga styrelse. Vi hade väldigt roligt ihop och det känns jättekul att få jobba med dem igen i höst! 

Kommentarer
Sara

Härliga bilder även här :) Ha en fin helg nu! =)

2012-04-27 - 16:45:04 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar