Mysig bildvisning med Mysigt par

 
Idag hade vi söta Frida & Magnus hemma hos oss för bildvisning. De är ett så gulligt par! Både på bild och i verkligheten ;-) Så goa, glada och med glimten i ögat. Det var en fröjt att ha dem på besök. De fick slå sig ner i soffan med kaffe och kakor medan bilderna visades. Magnus berättade att han haft träningsverk i kinderna efter alla leenden på bröllopsdagen - och att han säkert skulle ha träningsvärk imorgon också!
 
Helt klart ett gott tecken!
 
De blev väldigt förtjusta i sina bilder och satt i timmar framför vår storbildstv och tittade igenom dem... I slutändan valde de ut dubbelt så många som de femtio de hade tänkt och lade även till tackkort och album till beställningen. Känns jätteroligt! De sa också att de hade tyckt att det var så roligt att ha oss två där på sin bröllopsdag, att vi känts som "del av familjen" - det är nog något av det finaste vi fått höra!
 
Jag blir så lycklig av att få sådana värmande ord! 
 
Roligt är också att av de sex bilder de ville skriva ut så valde de faktiskt en bild som Erik tagit där man ser mig i förgrunden som fotar Frida med sina tjejkompisar! Så jag kommer att vara med på deras fotovägg :-D hihi 
 
Nu ska lyckliga jag försöka varva ner lite så jag kommer i säng i tid. Imorgon ska det packas, för helgen spenderas hos lillsyrran i England :-) Gud så jag längtat efter att få se henne igen!!! Kommer att bli så mysigt!
Kommentarer
Anette

Så roligt att du ska till England!!! Hälsa och krama från mig och snälla! ta bilder på henne och maila till mig! Kram!

Svar: Självklart! Det är gjort! (hälsning och bilder alltså, inte mailat dig än...) :-) Kram!
Helena Petersson

2012-08-16 - 09:27:27 / URL: http://anjson.wordpress.com
Sara Björk

Men åh, vackert!!

Svar: Tack snygging!
Helena Petersson

2012-08-17 - 20:58:40 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Sabinas foto

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack snälla du! Kul att du hittat hit, har inte sett dig här innan! Välkommen :-)
Helena Petersson

2012-09-16 - 22:30:55 / URL: http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar