smakprov från dagens pyssel

Idag har jag beställt förstoringar och tackkort samt suttit och småredigerat lite i photoshop. Webgalleriet med de femtio bilder som Frida och Magnus får visa sina nära och kära fixade jag i fredags. Härnäst är det albumet som ska påbörjas :-) Kul kul kul är vad det är!
 
Robert och Annis bröllop igår var jättemysigt. Lite annorlunda med en finsk-ortodox vigsel! Häftigt att hela ceremonin sjungs! Sen åkte vi iväg i en skitsnygg vit bil typ chevrolet för den där häng-fotograferingen... vilket slutade lite i kaos i och med att vi tänkt vara i Gamla Stan och där det ju var fullsmockat med folk och världens trögast bilkö... men jag hann få några riktigt fina bilder på dem ändå :-) 
 
Jag och Erik kom hem vid ett inatt så där lite lagomt yra, lika mycket av all dans som av de goda drinkarna. Och nog blir man även lite yr av all kärlek som yttras på bröllop. Det blir i alla fall jag. Det är så härligt att se människor så där lyckliga så att det riktigt strålar om dem! Och att få höra alla fina ord som deras nära och kära ställer sig upp och säger till dem inför alla gäster. Såklart är det lite extra härligt när man tycker så mycket om personerna, så som jag känner för Robert och Anni. De är ett alldeles underbart par!
 
Nu när jag jobbat klart för dagen ska jag sätta mig och gå igenom deras bilder! :-)
Kommentarer
Becca

Snygg bild !

Svar: Tack Becca!
Helena Petersson

2012-08-26 - 22:40:24 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara Björk

Jisses! Åh så vacker bild! :) Härliga färger!!

Svar: Tack Sara! Lite annorlunda! De var ett härligt par att fota, helt klart! :-)
Helena Petersson

2012-08-27 - 06:29:09 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Jenny Eriksson

Härlig och annorlunda bröllopsbild :)

Svar: Tack Jenny! Jo :-) Kanske var det som de gillade med den! Den skiljer sig rätt mycket från de andra bilderna!
Helena Petersson

2012-08-27 - 19:14:17 / URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar