från leafoto...

 
 
 
till er alla fina, härliga människor där ute som händelsevis tittar in hit... Jag hoppas att ni omges av goda vänner eller familj eller bådadera och att er julafton blir en varm och mysig sådan. Jag hoppas att ni får minst ett paket som ni blir riktigt glad och överraskad av när ni öppnar. Jag hoppas att ert hem pryds av massor av stämningsfulla ljus men att ingen av er glömmer att släcka de levande sådana innan ni går till sängs. Jag hoppas att ni tittar ut genom fönstret och njuter av åsynen av den vita snön som ligger tjock och vacker utanför. Och jag hoppas att ni äter riktigt gott och onyttigt hela julen - men att ni inte får något dåligt samvete ifall magen putar lite extra efter all ledighet...
 
Massor av varma kramar skickar jag ut till er! God jul önskar Helena
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Vad go du är! =)

2012-12-25 - 10:55:11 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Emelie Petersson

God fortsättning till dig :-)

Svar: Tack detsamma! :-)
Helena Petersson

2012-12-25 - 17:10:51 / URL: http://syrum.blogg.se/
Rebecca - Fotograf i Karlstad

Good Jul !!

Svar: Tack detsamma Rebecca! :-)
Helena Petersson

2012-12-25 - 18:38:59 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar