mitt 2012 i foton

 
 
Jag vet knappt vart jag ska börja! Det har varit ett intensivt år för mig med många fotograferingar, nytt företagstänk, många möten med härliga människor och några stora livshändelser. Jag säger det bäst med bilder tror jag...
 
 
Bebisfotograferingar har det blivit - många mysiga sådana :-) Fått mersmak!
 
 
 
 
Jag har hittat ett sätta att fånga barn på som jag verkligen tycker om - i dagsljusstudion
 
 
 
 
Jag har tagit porträtt som jag är riktigt stolt över
 
 
 
 
Och fångat ett och annat bröllop som gjort mig glad i själen
 
 
 
 
Några företagsuppdrag har det blivit - pressbilder, författarporträtt, reklam, broschyr och reportagematerial
 
 
 
 
Jag har blivit publiserad några gånger!
 
 
 
 
Gått mer i SFF
 
 
 
 
Haft min första fotokurs
 
 
 
 
Det har blivit några egna projekt
 
 
 
 
Jag har blivit gudmor
 
 
 
 
Och jag har förlovat mig! Med den här snyggingen :-)
 
 
 
 
Tja... ett rätt bra år skulle jag säga... ;-)
 
 
 
Kommentarer
Anette

Och du har rest. Både till England, Skottland och Hökmark ;-). Jag önskar dej ett alldeles underbart 2013! Kram!

Svar: Det stämmer! :-) Tack detsamma! KRAMAR!!
Helena Petersson

2012-12-30 - 10:13:11 / URL: http://anjson.wordpress.com
Rebecca

Jättefint år :)

Svar: Tack Rebecca! :-) Det värmer lite extra då jag vet hur duktig du är själv! Hoppas du får ett fint nyår!
Helena Petersson

2012-12-30 - 10:26:17 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara Björk

Vilket härligt år! Och nästa kommer bli ännu bättre för dig =)

Svar: Ja, jag hoppas det :-) Kramis
Helena Petersson

2012-12-30 - 14:27:59 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Matilda

Det låter så! Och vilka härliga bilder du tagit!

Svar: Tack Matilda!
Helena Petersson

2013-01-01 - 17:31:32 / URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Josephine Karlsson

Alltså den första bilden på flickan är så bra att jag får rysningar!!

Svar: :-D TACK! Lite extra kul att höra, då det även är min personliga favorit! Hon är på personliga almenackan och anteckningsblocket jag gjort!
Helena Petersson

2013-01-03 - 22:38:28 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Matilda Holmqvist

Du verkar ha haft ett fantastiskt år! Barn- och porträttbilderna är maaaagiska. Ljuset är så fint och känslorna så tydliga att man blir glad i själen.

Hoppas du får ett superfint 2013!

Svar: åh TACK Matilda! Vilka härliga ord från dig! Gör MIG glad i själen :-)
Önskar dig detsamma!
Helena Petersson

2013-01-04 - 19:08:20 / URL: http://myphoto.blogg.se/
Emma

Åh blir så berörd av dina bilder, så fina. Älskar hur du lyckas få så skarpabilder i alla ljus och just "the moment" på barnen! Underbart!

Finns det någonstans man kan se priser, kurser osv med dig? :) Blir grymt inspirerad!

Svar: Tack tack tack! Så härligt med såna här goa kommentarer! Man kan se priser på min hemsida www.leafoto.se
Kurser har jag då och då, meddelar alltid på bloggen!
Helena Petersson

2013-01-15 - 10:15:21 / URL: http://emmahellgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar