önskelista

 
Bilderna är hämtade från Cyberphoto, Kaffebrus, Desigual, Smyckenet, Cochise och Evas Photoprops.
 
Här ser ni vad jag drömmer om just nu :-) 
 
Vissa saker har jag önskat mig i julklapp i år och andra kommer jag att köpa åt mig själv. Canon 50mm 1.2 som ligger på 14 000 eller Canon 24 mm 1.4 för 14 500 kommer jag att köpa under 2013. Behöver verkligen komplettera min utrustning med ett ljusstarkt vidvinkel så det lutar åt 24milimetern... Canon 5D mark lll blir nästa kamerainköp (kostar kring 26 000). Ringar letar vi efter - vi vill ha förlovningsringar i vitt guld, matta och enkla - men det är ju en djungel! Från charmiga Cochise och spanska Desigual hittar jag alltid något som jag vill ha! Min studio kan alltid kompletteras med någon rolig ljussättningspryl (en till, mindre, beauty dish till exempel!) och till mina bebisfotograferingar vill jag köpa massvis med små gulliga props! 
 
Canon 85mm 1.2, lär dock ligga kvar på listan även om tio år skulle jag tro (den kostar 19 000... )
 
Vad önskar ni er i julklapp?
 
 
Kommentarer
Theresia - häst & foto

Vilken fin blogg! :)

Svar: Tack Theresia! :-)
Helena Petersson

2012-12-16 - 19:22:42 / URL: http://theresiasandahl.blogg.se
Ebba Molin

Fina saker :-)

Svar: Japp! Förhoppningsvis har jag några av dem snart! :-) Du har också en väldigt fin blogg, fina bilder - framför allt fina självporträtt! Kul!
Helena Petersson

2012-12-16 - 20:10:27 / URL: http://molinebbas.blogg.se/
Ebba Molin

Fina saker :-)

2012-12-16 - 20:10:28 / URL: http://molinebbas.blogg.se/
claudia

haha, åå 85an skulle vara drömmen ju !.. mina julklappar är också jättedyra :/

Svar: Eller hur! :-) Det är väl så när man har foto som sin passion (och yrke)...
Helena Petersson

2012-12-17 - 00:26:30 / URL: http://claudiamilena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar