uppmärksamhet

 
 
Jag har fått ofantlig mycket positiv uppmärksamhet den senaste tiden! Dels från inlägget för någon dag sedan, "en intensiv dag" (som hamnade på Blogg.se framsidan) och dels alla gratulationer på facebook efter att jag och Erik "offentliggjort" vår förlovning - både från vänner på den privata sidan och "gillare" på LeaFotos facebooksida. Massor av härliga, fina kommentarer, lyckoönskningar och komplimanger! Det är G R Y M T roligt! Man blir alldeles varm inombords.
 
Lägg då till att jag redan är superlycklig för att jag är förlovad och går och svävar på små moln... Livet är underbart, helt enkelt!
 
Idag upptäckte jag att jag låg på Blogg.se-s Everyday-sida också! Bredvid vackra, inspirerande Josefin (happy days) bland annat - härlig boost! Så det har ramlat in gratulationer även på bloggen, av mina följare liksom massor av andra goa människor som jag inte stött på tidigare :-) När det gäller bloggkommentarer så kan jag ju inte låta bli att besöka alla som besökt mig (vill alltid veta vem som tyckte till!) så det ska bli riktigt mysigt att sitta och gå igenom listan senare ikväll!!
 
Har även blivit kontaktad av Great Weddings Blog som ville publisera text och bilder från samma inlägg :-)
 
Så det kan gå! 
 
Men nu ska jag komma ner på jorden en stund för att få lite jobb gjort! Ska skriva ett bröllopsavtal till ett gulligt brudpar som jag träffade förra veckan och ta itu med reportagebilderna från i fredags!
 
TACK för alla fina ord! Stor kram på er!
  
   
Kommentarer
Sara Björk

Men åh vad har jag missat! Stoooort grattis! =) Kram!!

Svar: Haha :-) Tack Sara! Kram på dig!
Helena Petersson

2012-12-05 - 08:36:44 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Jeanette♥

Vad roligt för dig och grattis till förlovningen:)

Svar: Tack så mycket! Och ja, jätteroligt är det :-D
Helena Petersson

2012-12-05 - 09:58:45 / URL: http://jiasdiary.com
Josefin -Happy Days-

Vilket härligt inlägg, blev faktiskt helt tagen av ditt inlägg med ballongerna! Det var så vackert och romantiskt, jag o kollegan på jobbet satt och suckade i kapp, haha... :-)

Svar: Åh tack! Vad värmande att höra!
Helena Petersson

2012-12-05 - 13:21:12 / URL: http://myhappydays.se
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul med uppmärksamhet. Var en väldigt fiffig idé med ballongerna. Grattis till er.

Svar: Tack! :-) Ja ibland får jag snilleblixtar... Visst är det roligt med uppmärksamhet! Jag njuter så länge det varar!
Helena Petersson

2012-12-06 - 10:29:21 / URL: http://lottizdays.blogg.se
Ulrika - Fotograf u.norman

Stort grattis till förlovningen! Vad roligt :D
Och kul med all uppmärksamhet :) Det är du och din fina blogg värda :)

Svar: Tack Ulrika! För din fina kommentar och för den trevliga fotostunden och fikat idag! Kul att se hur du bor! :-)
Helena Petersson

2012-12-08 - 12:36:59 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar