post-its

 
Att strukturera vad det är som jag måste/borde göra i mitt liv ger mig sinnesfrid. När man har eget företag är det ofta mycket som snurrar omkring - idéer, måsten, inköp, kunder, pengar, prioriteringar osv osv... Har legat vaken många nätter och ägnat mig åt de kringströvande tankarna på ditten och datten.

Jag gör ofta listor och mindmaps. Men med papper och penna. Det här var ett nytt sätt - göra en anslagstavla i Photoshop med post-its på! Så kan man ta bort post-itsen en för en efter att man fullföljt dem :-)

Här hittade jag post-its och korktavla:
http://www.fuzzimo.com/

Kanske någon mer kreativ där ute som vill göra sin personliga anslagstavla :-) Enda som behövs är Photoshop! 


Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar