En hoppfull helg på er!


Våra fredagar är ofta väldigt hoppfulla! Jag åker nämligen och möter upp Erik i gymnastiksalen där han har sin sista lektion på fredagar... och så hoppar vi järnet i de gigantiska trampolinerna som finns där! Man känner sig som barn på nytt!

Jag får gardera mig med några ledskydd för att inte halta därifrån.. men GU va härligt det är att studsa omkring! Och flyga av mattan ner i de mjuka, omgivande drömgolven (som man knappt kan ta sig upp från!)

Erik, idrottslärare som han är, brukar ge mig lite olika "uppgifter" att lösa. Hoppa och studsa på baken och vända i luften till exempel. Eller hoppa från mattan och hamna SITTANDES på mjukmattan bredvid... Erik filmade resultatet, som var rätt skrattretande... antingen stupar jag rakt ner i mattan eller så ser det ut som jag får ett knä i ansiktet! Men jag är vig som en trasmatta så jag slår mig sällan faktiskt!

Är riktigt bra på att ramla. Skidbacken eller här - sak samma. Jag drullar ihop i en hög och vid första anblicken tänker man NÅGOT HAR GÅTT SÖNDER men nejdå. Några skrubbsår kanske men inget värre.

Skulle gärna visa er de roliga videosnuttarna, men har inte lyckats ladda upp dem hit! Om någon vet HUR man gör detta så mottages svar gärna!

Trevlig helg på er! HOPPas att ni får en riktigt mysig sådan! :-)
Kommentarer
Anette

Kul! Du kan ladda upp filmsnutten på Youtube och sedan lägga in länken till den här i din blogg.

2012-02-18 - 08:56:16 / URL: http://anjson.wordpress.com
Helena (LeaFoto)

Försökte det också men lyckades inte lägga upp den på youtube heller... kände mig lite misslyckad där... men då ska jag inte ge upp! Får ge det ett nytt försök lite senare idag! :-)

2012-02-18 - 10:59:25 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar