Hjärtliga kramar till er!




Liten Valentines Day Box till mamma! Inuti: Hallonhjärtan!


Firar alla hjärtans dag med min söta mamma! Erik är inte så mycket för denna amerikanska kärleksdag så vi har valt ett alldeles eget datum till oss. Den tjugonde ska vi fira den vackra, spirande kärleken! Ikväll blir mammas dag.

Jag har pysslat ihop en liten box (äntligen fick jag lite användning för allt pyssel jag samlat på mig!) som hon får tillsammans med ett presentkort på BodyShop :-) Vi ska äta middag ihop och ha lite myskväll - vilket innebär tv och med största sannolikhet Ahlgrens bilar! Yum!!!

Får skriva det efterfrågade "kamerautrustningsinlägget" ikväll... hann inte igår! Har kommit på att jag får en mycket finare dag om jag sover lite M E R. Hur svårt det än är att slita sig från datorn...

Ni har väl förresten inte missat att det är 25% på alla bokningar (för privatpersoner) som gör hos mig denna och nästa vecka? Det gäller alltså vare sig bokningen är snart eller längre fram. Och på alla typer av bokningar, inte bara kärlekspar alltså :-)

Ha en underbar dag och ett stort, varmt och innerligt T A C K till alla er som förgyller min vardag genom att titta in här hos mig då och då! 


Kommentarer
Petra

sv: det är bara att sticka in på weheartit och börja spara ner bilder! :P Det som nästan tar längst tid är att klippa ut alla och sätta upp dom så det liknar ett hjärta! Höll på att slita mitt hår innan jag fick rätt på formen! haha

2012-02-14 - 17:15:50 / URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar