SysterSession l


Den här bilden är min absoluta favvo från storesyrrans fotohelg hos mig! Så himla härlig bild!!! Blir alldeles glad inombords, liksom! Det är för att skapa sådana här bilder som jag är fotograf! De ger mitt självförtroende en riktig boost! Precis som nöjda kunder och fina kommentarer på bloggen gör. Love it!

Blev hur många bra som helst. Jag får dela upp detta på några inlägg tror jag... Så här är några av de finaste (enligt mig) från fredagsfotosessionen! Vi hade lite fredags-feeling efter en god tacosmiddag, avslappnat samtal och något glas vin eller två.




Kommentarer
Anette

Vilka fantastiska bilder!!! Hon är så fotogenisk så det är inte klokt. Och så är ju du förstås en fantastisk fotograf :-)

2012-02-14 - 07:00:07 / URL: http://anjson.wordpress.com
Helena (LeaFoto)

:-) Tack! Ja visst är hon! Hoppas hon inser det själv också!

2012-02-14 - 11:30:21 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar