tejpa mera!

 
Medan bilderna från dagens fotosession laddas upp i Lightroom så ttänkte att jag tipsa er om SILVERTEJPEN. Tejpen som räddat mig i många situationer. Jag har använt den till att täcka fönster med lakan (utifrån), hålla ihop halta stativ, täcka hål i stoppning, få fast bakgrunden i golvet, fästa reflektorer på stativ, skydda kanten på papper från att gå sönder, lyckas få ett lakan att hänga från taket och fästa tygbitar i varandra. Det är vad jag kommer på just nu. 

Under de senaste två fotograferingarna har jag använt den till att klä vårt vardagsrum i massor av vita tyger. Den sviker aldrig! Det håller så länge det behövs, är lätt att riva av och lämnar inga spår när det tagits bort. Den är en klar problemlösare. Dela gärna med dig om du själv fått hjälp av silvertejpen!

 
 


Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar