datadag



Min skärm just nu


Håller på och jobbar med materialet till både kursboken och lektionerna idag. Sitter och kollar igenom bilderna från de senaste två åren för att plocka ut de som bäst illustrerar vad jag vill berätta. Suttit i tre timmar än så länge. Snart gått igenom alla. Sen ska jag lägga bilderna från gårdagens bebisfotografering på en CD också. Och skicka iväg en faktura som jag varit lite slö med. Har en jätterolig dag!

Lite senare ska jag lägga upp något fototips också :-) Tar mina nyårslöften på allvar! De nytiga vanorna får sätta igång på allvar nästa vecka, finns fortfarande lite för mycket "rester" att göra av med... och mitt kassa knä kan jag också skylla på. Hoppas på en kortisonspruta i början av nästa vecka så att jag kan börja jobba igen.

Hör lite senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar