Jag hade tänkt...

...att jag skulle visa hur fina bilder det blir när det är blött ute, eftersom den blanka, blöta asfalten reflekterar alla ljus så vackert och det blänker överallt... MEN så upptäckte jag (när jag hittat parkering och satte på kameran) att jag glömt sätta i minnekort :-( 

T Y P I S K T

Och eftersom jag är ganska bekväm av mig. Och har ett knä som är som en fotboll så det är inte så jättetrevligt att gå. Så jag orkade liksom inte gå ut igen efter att jag kommit in. Inga vackra regn-bilder alltså. Sätter klockan på tidigt imorgon och ser om jag orkar pallra mig ut en kortis...

Här är en blöt bild jag är rätt nöjd med från 2010 : temat var "Min gata" och det var här jag och Erik bodde då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar