mysmåndag

Jag tycker om måndagar. Man är utvilad efter helgen och redo för nya tag. Det är en måndag man börjar med nya (ofta sundare) vanor. Nya tag. Dessutom är tisdag och onsdag mina dedikerade fotografdagar, vilket innebär att måndag alltid följs av två underbart kreativa dagar! För att inte tala om att tisdag innebär lite extra sovmorgon...

Så jag lär bli sittande lääääänge framför datorn ikväll alltså. :-)

För övrigt så är det ju extra skönt nu med nya stolen så timmarna flyter fort och obemärkta iväg. Blir glad av min stol också. Ser den och blir fortfarande lite glatt överraskad. Men hej, vad fin Du ser är, här måste jag slå mig ner! tänker jag.

Ikväll har jag suttit och lekt med polaroidfoton igen. Bytt ut några, flyttat runt dem, lagt till nya. Börjar bli rätt nöjd nu. Kanske hamnar denna i min header! Det är bilder som gör mig glad! Helt enkelt. För att jag känner att bilden blev så bra - där satt den, liksom - eller för att jag minns fotosessionen med sådan värme och jag känner samma värme när jag ser bilderna nu. 

Imorgon ska jag träffa en annan pysslig tjej, Jessica, för att brainstorma lite till ett fotoprojekt vi ska göra. Helt klart spännande! Berättar mer imorgon :-) Nu ska jag klura ut något fototips innan dagen är till ända...
    



Kommentarer
AnJa

Usch, ibland är du bara så läskigt positiv :-) Älskar måndagar, utvilad, hmmmm. Du är så mysig tjejen!

2012-01-17 - 08:02:06 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

haha :-D jo, kanske det...

2012-01-17 - 10:09:28 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar