Pyssel i studion!


Idag är det dags för en av de drömska fotograferingarna med ljuva kvinnor som jag planerat :-) Känns jättekul! Min modell kommer inte förrän vid åtta så jag har några timmar på mig att fixa i ordning studion. Behövliga timmar. Måste tejpa upp lakan, dölja kanten på hi-light-bakgrunden, stryka de nyinköpta gardinerna och såklart rigga blixtrarna.

Kul kul kul!

Jag har också fått ett AWARD tilldelat mig! Känner mig ärad och glad! Många varma tack från Anette som har den charmiga bloggen http://anjson.wordpress.com/ som jag följer.

"Till Min ”plastdotter”. För hennes skaparglädje och fotoentusiasm och för att hennes goda humör alltid smittar av sig"

Mysigt! Särskilt härligt att höra att jag kan smitta folk med gott humör :-)

Något annat som är väldigt roligt är att jag och Erik idag får våra Iphones! Japp! Vi är inte så mycket för apple-produkter annars, men vill man fota med sin mobil (vilket är orsaken till att jag tar steget) så är det svårt att slå den, liksom. Är sugen på Instagram-appen framför allt. Och så fick vi ett superbra family-deal där vi ringer gratis till varandra och sms-ar gratis till alla operatörer. Eftersom jag framför allt sms-ar och ringar Erik med min mobil så känns det perfekt.
Har haft en lånemobil nu i några dagar... håller på att bli galen. Den får många svordomar kastad på sig, då den är svår att förstå sig på (fast det tycker inte Erik) och helt omöjlig att sms-a med. Hamnar konstant på fel bokstav.

Får se om jag hinner pinna iväg och hämta ut mobilerna idag eller om det blir imorgon... (pinna och pinna... tar med största sannolikhet cykeln eftersom min gå-pott redan är avverkad). Nu ska strykas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar