Tunnelbanevision


Idag när jag satt på tunnelbanan och lät tankarna vandra omkring så fick jag en bildvision. Mycket ljus, mycket vitt, flygande tyger och spets. En drömsk känsla. Nu behöver jag en ljuv modell som vill vara med och hjälpa mig skapa dessa bilder! Tänker mig en kvinna, 18-30 år med ljusa färger. 18-40 ska det vara! Sorry, skrev fel!

Om du känner någon som du tror skulle passa till mitt projekt, eller själv känner dig manad, skicka ett mail (eller be denna person höra av sig) till kontakt @ leafoto.se

TFP gäller - Time For Print. Det innebär att varken modell eller jag får betalt utan vi skapar bilderna tillsammans och de vackraste bilderna får vi båda två använda var vi vill. 

Sist jag skickade ut en sådan här förfrågan fick jag Alexandra framför kameran :-)




Kommentarer
LaRoses

Är du med i veckans blogg?

Vill du? Anmäl dig då här: http://laroses.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html



Hoppas du får en supersuperbra dag!

2012-01-17 - 19:38:05 / URL: http://laroses.blogg.se/
LeaFoto (Helena)

Är inte så mycket för det där med att tävla... men tack för erbjudandet :-) Ha en underbar dag du med!

2012-01-17 - 22:05:50 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar