härliga dagar

 
Kunde aldrig anat att det skulle bli så många jättefina dagar här uppe. Solgudarna har varit snälla mot mig! Jag har ju nästan blivit solbränd :-)
 
Jag och Niklas har haft några riktigt mysiga dagar ihop med roadtrip, skateboardtävling, glassätning, strandbus och filmkvällar. Han har verkligen skämt bort sin storesyrra med uppmärksamhet! Jag vet ju att det inte är alldeles lätt att lägga åt sidan det man i vanliga fall gör...
 
Har själv haft lite svårt med den saken! Har stundvis känt mig grymt isolerad här uppe utan någon dator, med väldigt knapp mottagning på mobilen och ingen TV så som jag är van vid. Men det är kanske nyttigt....
 
PST! Håller på att få min nya bloggdesign just nu så för tillfället ser det nog lite knasigt ut här! Ledsen för det!
 
Kommentarer
Ulrika - Fotograf u.norman

Vad fint du håller på att få här inne :)

2012-07-10 - 13:09:24 / URL: http://unorman.wordpress.com
Sara Björk

Vad fint det blir här du! :)

Svar: Ja visst blir det :-) Tackar!
Helena Petersson

2012-07-10 - 16:43:09 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Ninni - Vimsiga mamman

så många härliga bilder =)

Svar: Tack Ninni! :-)
Helena Petersson

2012-07-11 - 09:20:36 / URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar