hemma igen

 
Har haft några riktigt underbara dagar i norrland med familj och släkt, solning, grillning och mycket glass - men nog är det skönt att vara tillbaka igen också... Så är det väl alltid! Hemma hos älskade Erik och kära dator!
 
Har haft en arbetsdag idag då jag fixat ihop beställningar till kunder, mailat ut några fakturor, kollat vilka fakturor som betalats in och beställt utskrifter. Har så mycket bilder att visa er men ingen tid över att få till så mycket bloggar!!! Vad ska man göra då? Klurigt klurigt...
 
Vad tycks om den nya bloggdesignen då? Jag är grymt nöjd med Marias jobb! De tre headerbilderna har jag själv fixat ihop - ville visa mitt jobbs olika sidor och är riktigt stolt över hur jag fick till det! Har ju såklart valt ut några favvobilder och lagt där, och den fina ballongbilden Erik tog på mig för ett tag sen :-)
 
Fick ett lite extra roligt mail idag också, från Anna som jag fotade för ett tag sedan. Hon ska ge ut en bok faktiskt och ett av porträtten jag tog är med på baksidan av den! Ni hittar bilden och lite info här! Förlaget var gulligt nog att länka till min hemsida också - så överraskande och snällt!
 
Så det är lite från mig just nu :-) Mitt i rushen, fortfarande liksom... fast ändå mitt i semestern... hur går det ihop? hm... Nu ska Erik och jag iväg och sjunga ihop oss med övriga familjen Berzelius inför lördagens bröllop då vi ska uppträda!!!
Kommentarer
Ulrika - Fotograf u.norman

Aa, det är verkligen perfekt! Så mycket lantliv är det kanske inte, man passerar bara hagarna, men det är mysigt ändå :) Du är alltid välkommen på en fika om du vill :P

Svar: Hagar är härliga :-) Jag kommer gärna på en fika någon dag! Återkommer efter högsäsongen då vi båda kanske har mer fritid ;-)
Helena Petersson

2012-07-13 - 08:59:13 / URL: http://unorman.wordpress.com
Ulrika - Fotograf u.norman

Det låter som en plan :)

2012-07-14 - 09:21:43 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar