I gott sällskap

 
Häromdagen åt jag indisk mat med två av mina närmsta vänner, Johan och Andy. Det är så roligt att vi fortfarande träffas rätt regelbundet och har så trevligt ihop, det händer så ofta att man glider ifrån varandra med åren och tappar kontakten. Andy har jag känt sedan jag var fem - våra mammor umgicks. Vi har gått i samma klass och konfirmerationsgrupp. Johan hade jag sett på många parkteatrar men när jag en dag träffade på honom under en cykeltur i Orminge så beslöt vi att börja umgås eftersom vi bodde så nära varandra. Vi brukade ses på måndagskvällarna och titta på "Dark Angel" ihop. Vi föll båda för Jessica Albas poser!!! 
 
Andy har hållt på med allt mellan himmel och jord men har nu fastnat för film & foto och går just nu den där utbildningen som jag så gärna ville gå men beslöt att gå någon annan gång... när jag blivit rik... Han har redan haft sin föstra utställning som bland annat handlade om vampyrer! Johan är en skådespelare i själ och hjärta som man bland annat sett i en reklamfilm för Proviva på sistone! Han är också en hejare på fäktning :-)
 
Vi roade oss bland annat med att prata med Siri :-D SÅ roligt!
 
Kommentarer
Anette

Hatten ser inte så god ut :-)

Svar: Nä eller hur!!! Han var nog riktigt hungrig...
Helena Petersson

2012-07-05 - 07:30:31 / URL: http://anjson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar