Sara hjärta Linus

 
Idag gjorde jag klart detta fina pars beställning :-) Sara och Linus gifte sig i Edsbergs slott för två veckor sedan och jag mötte dem efter vigseln för att ta några bilder tillsammans med tärnorna innan vi gick iväg för oss själva. Med de vackra lyckliga tu och den oslagbart vackra omgivningen som erbjöd både fina röda träväggar, blommande buskar och mustigt grått tegel så blev det jättemånga fina bilder. De hade så svårt att välja bilder efteråt att jag gjorde ett "alla-bilder-i-galleriet-plus-några-till"-paket till dem...
 
Det är verkligen uppmuntrande, smickrande och glädjande när jag får så nöjda kunder! De fina kommentarerna jag får läsa på min blogg går också rakt in i hjärtat på mig ska ni veta :-) Tack! 
 
Annars idag så har vi spenderat några timmar med att sjunga inför imorgon då vi ska framföra två låtar inför cirka fyrtio bröllopsgäster och ett lyckligt brudpar. Det ni! Imorgon ska jag alltså inte vara fotograf utan gäst. Och jag har nog tänkt fira lite extra eftersom imorgon även är min födelsedag :-) 
 
Jag blir  t r e t t i o f y r a
 
Fast eftersom klockan passerat tolv så kan jag väl be fina sambon om en födelsedagsdans såhär inpå småtimmarna... ja, det ska jag göra! För det är det bästa jag vet. Det, och det faktum att jag vet att han kommer att bjuda mig på pannkakor till frukost imorgon :-P Godnatt kära ni!
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Men åh! Grattis =) Stort grattis! Och underbara bilder, såklart =)

Svar: Tack Sara! :-) Kram på dig!
Helena Petersson

2012-07-14 - 07:31:41 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Underbara bilder! Så roligt att gå på bröllop! Ha det så kul och lycka till med uppträdandet. Åsså grattis igen förstås :-)

2012-07-14 - 07:37:04 / URL: http://anjson.wordpress.com
Jenny Eriksson

Så fina bilder :)

Svar: Tack Jenny! Kul att du tittade in!
Helena Petersson

2012-07-14 - 09:19:15 / URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Marie ♡

Fina bilder och så fint du fått det här inne

Svar: Tack så mycket marie! :-)
Helena Petersson

2012-07-14 - 15:46:33 / URL: http://myflowergirl.blogg.se
Becca

Så fint ! :)

2012-07-14 - 21:05:46 / URL: http://fotobex.blogg.se
Helena

Tack ska ni ha! :-) Hade en jättetrevlig födelsedag! Kramar

2012-07-15 - 23:38:39 / URL: http://leafoto.blogg.se
ida

åh, vilka fina bilder!
bilden på hela familjen var riktigt bra! brukar bli så tråkigt med familjeporträtt ibland annars tycker jag :)

Svar: Tack Ida! :-) Det underlättar när det "händer" lite, blir dynamiskt, tycker jag. Så det är inte alltid fel med lite bångstyriga barn... :-)
Helena Petersson

2012-07-15 - 23:56:01 / URL: http://myrins.blogg.se
Sara

Nu uptäckte jag bilderna här med! Är helt överväldigad Helena! TACK än en gång, vilken fantastisk fotograf du är! //Sara

Svar: Åh TACK för de otroligt värmande orden! Jag ler stort hela jag! Kram!
Helena Petersson

2012-07-17 - 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar