Fredag

 
Imorgon är det dags igen! :-) ytterligare ett brudpar som ska förevigas! Denna söta flickas föräldrar, faktiskt. Jag träffade dem i tisdags för att tillsammans titta ut lite olika miljöer inför fotograferingen. Självklart hade jag kameran med... och när man är så söt som lilla Svea så måste jag ju bara få ta lite bilder! Hon hade riktigt häftiga ögon, grön-grå-melerade... och hon hade energi som få! Sprang hit och dit och upp och ner och...
 
Ska bli jätteroligt imorgon att träffa dem igen, jag längtar! Det är så underbart att ta del av härliga människors bröllopsdagar :-) Känns riktigt häftigt!
 
Men precis just nu så är jag HELT SLUT. Jag har fotograferat till Caremas broschyr och har således sprungit omkring med kameran i fler timmar. Liksom igår. Fotat miljön i Saltsjöbaden, patienter på promenad, våra fina nyrenoverade lokaler... så mycket spring alltså. Hittade ett underbart motljus vid Saltsjöbanans spår igår...
 
Samtidigt som jag längtar efter att få sätta igång med bilderna så känner jag att de trots allt får vänta tills imorgon i alla fall, soffan kallar... och några avsnitt av Big C...
 
Hoppas ni har en trevlig fredag!
 
Kommentarer
Amanda

sista bilden var riktigt fin, alla var såklart fina men jag har liksom fastnat för svartvitt! så jäkla fin alltså!

2012-06-29 - 23:30:15 / URL: http://happinessfoton.blogg.se
Sara Björk

Vilken sötnos! :) Lycka till med bröllopet! :)

2012-06-30 - 13:51:56 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Ulrika - Fotograf u.norman

Tack! :)

Superfina bilder! Låter som en fullspäckad dag! Då är man värd en lugn stund framför lite serier :)

2012-07-01 - 08:34:08 / URL: http://unorman.wordpress.com
Sara P

Hej Helena! Stort tack för i lördags!!! Vi är så supernöjda och då har vi inte sett bilderna än. Men dessa Otroligt fina bilder ger en jättefin föraning om hur bra de andra kommer vara. Väntar med spänning!

Kram Sara

2012-07-01 - 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar