lyxhelg i mariehamn


Förra helgen var personalen från Carema Rehabcentrum på Gripsholms värdshus och blev bortskämda med fina (alldeles egna!) rum, gott sällskap och utsökt mat! I princip kändes det som om man åt tills man höll på att spricka. Helgen bjöd på frukostbufféer och trerättersmiddagar, läskigt god bakelsebuffé och många trevliga diskussioner.

Jag hade svårt att slita mig från mitt vackra rum och checkade ut sist av alla på pricken tolv. Hade ju en superskön dubbelsäng helt för mig själv med duntäcke och dunkuddar som man bara smälta ner i... och en TV med både trean och femman (här hemma har vi bara ettan, tvåan och fyran).

Låg i ärlighetens namn nedbäddad i denna gudomliga säng och tittade på TopModel tills det var dags att gå...

Här kommer vår helg i bilder :-)  


GRIPSHOLMS VÄRDSHUS & KYRKA




GRIPSHOLMS SLOTT



DETALJER I GRIPSHOLMS VÄRDSHUS




EN BILD JAG FASTNADE FÖR



MITT RUM



VÄLKOMSTMIDDAGEN







FRUKOSTBUFFÉ




PAUS EFTER HYGIENFILMEN...




BARMINGEL




BÄSTA BUFFÉN



AVSLUTNINGSMIDDAGEN






TACK FÖR EN TREVLIG HELG!

Kommentarer
Ulrika - Fotograf u.norman

Hej!

Stort grattis till vinsten av objektivmuggen på min blogg! Maila din adress till mig på [email protected] så kommer den på posten :) Grattis än en gång!

2012-06-15 - 17:51:58 / URL: http://unorman.wordpress.com
Sara

Men vilka härliga bilder! Åh! =)

2012-06-15 - 19:02:04 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Becca

svar: Tack så jättemycket ! :)

2012-06-15 - 21:32:06 / URL: http://fotobex.blogg.se/
maja

fina bilder!:D

2012-06-16 - 00:04:17 / URL: http://mycketmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar