Publiserad bild :-)

 
Idag kom ett brev som snälla Charlotte på Allas skickat till mig: Det numret som Annas reportage var med i (och således även min bild) Så roligt att se sin bild i tryck sådär! Hade ingen aning om vilken bild de skulle välja och känns jättekul att de valde just den som både jag och Yvonne (som är på bilden) tyckte allra bäst om!
 
Lite roligt eftersom både jag och Yvonne var rätt säkra på att de skulle välja någon av de andra, lite somrigare bilderna, eftersom de sagt att de gärna hade "gröna, blommiga bilder"... men det var inte alldeles lätt att få fram de där somriga bilderna i mitten av maj, när det fortfarande var väldigt glest mellan bladen... Det vi däremot hittade var ett jättecharmigt övergivet skjul med fin grå vägg och charmig brun dörr... Ett ställe som tilltalade oss båda två och där det kändes som om bilderna på Yvonne fick fram hennes personlighet bäst.
 
"Jag är ju inte så blommig av mig!" tror jag att hon sa vid något tillfälle... Rolig var hon däremot! Yvonne som slog igenom som komiker efter femtioåldern :-) Vi hade hur trevligt som helst! Här ser ni mina favvisar:
 
 
Kommentarer
Linda

Grattis,shit så kul :)

Svar: Tack snygging! Kraaaaam
Helena Petersson

2012-06-26 - 22:19:37
Anette

Grattis! Och så hade du ju tagit den fina bilden på fina Anna åxå! Jag lyssnade på hennes standup på youtube och hon är riktigt skoj!

Svar: Ja visst är hon! :-) Kul att få komma ut sådär och träffa intressanta människor! Jag och Anna planerar att göra fler reportage framöver, det känns jätteroligt! Och jo, bilden på Anna är både jag och alla som ser den väldigt nöjd med! Hon har fått grymt mycket beröm för den :-)
Helena Petersson

2012-06-27 - 08:13:46 / URL: http://anjson.wordpress.com
Becca

Vad roligt !!! :)

Svar: Ja, tack, det känns jättekul :-)
Helena Petersson

2012-06-27 - 11:23:02 / URL: http://fotobex.blogg.se
Ulrika - Fotograf u.norman

Vad roligt! Fina bilder :)

Svar: Tack! :-) Jag är lite stolt... :-)
Helena Petersson

2012-06-27 - 15:20:19 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar