solokvist

 
Bilderna är på min senast inköpta kompis! Hon sitter i badrummet sedan helgen i Mariefred (jag skrev fel! Jag är verkligen hopplös när det gäller sådana saker... Mariestad, Mariehamn, Mariefred.... whatever...)
 
Igår for min älskling iväg söderut med sina föräldrar och sin bror, så nu har jag heeeela lägenheten för mig själv! Det har jag i princip inte haft någonsin! Inte längre än 24 timmar i alla fall... Självklart är det mysigare när han är hemma och självklart kan jag inte alls sova lika bra utan honom... men just nu känns det nästan lite lyxigt! 
 
Ikväll satt jag en stund ute på balkongen ocn njöt av kvällssolen. Men det är svårt att sitta oproduktiv särskilt länge när man har massor att göra... fakturor som ska skrivas och skickas ut, prislistan som ska bli klar, ett företagsjobb  som ska sammanställas imorgon, bröllopsbilder som ska upp på kundzonen, förberedelser inför kundmöte imorgonkväll och fotografering i solnedgången efteråt! Fullt upp alltså!
 
Jag har hur roligt som helst dessa dagar men är upptagen jämt. Nyss skaffat gymkort också och tanken är ju att jag ska få in i alla fall tre-fyra pass i veckan... kluuuurigt...
 
 
Kommentarer
Sara

Fullt upp, bara du varvar ner också :) Söt ny kompis ;)

Svar: Tack, ja visst är hon söt! :-) Jorå, jag planerar in slappa-tid också... fast HELT nervarvad blir man nog sällan... alltid idéer och planer som snurrar runt... Tur jag är kär i listor så att jag blir av med några där! :-)
Helena Petersson

2012-06-20 - 08:08:25 / URL: http://saaraaaa.blogg.se
Anette

Vilken sötnos. Lär dig att koppla av för sjutton! Även om det bara blir korta stunder!

Svar: Haha :-D Jadå, jag är ändå rätt bra på det tycker jag... korta stunder...
Helena Petersson

2012-06-20 - 08:41:01 / URL: http://anjson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar