Är det så här man ser ut?



Nog syns det att jag älskar mitt jobb?

:-)

Foto: min oumbärliga sambo och fotoassistent Erik Berzelius vars blogg ni hittar bland mina länkar!
Jag fick förresten sitta på hans axlar hela vägen genom Gamla Stan efter fotograferingen! Sjukt högt...

Synd att ingen kunde ta bild på det!






Utrustning under denna fotografering:

Två st Canon 5D Mark ll
Canon 50mm f/1.4
Canon 70-200mm f/2.8
Canon 24-70mm f/2.8
Motljusskydd
Blixt Canon 580 Ex ll
Trådlös sändare till blixten (Combi Tf)
Reflektor vit & silver
En vit handduk för brudparet att sitta på
Putsdukar lite varstans

Något jag ska tänka på att ta med nästa gång:
En flisfilt som bruden kan svepa in sig i mellan tagningar...

Kommentarer
Sara

Söta du! =)

2012-03-28 - 20:04:17 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Fina bilder! Hoppas du fotade från din höga position genom Gamla Stan åxå. Ett lite ovanligt perspektiv från därovan :-)

2012-03-29 - 07:50:29 / URL: http://anjson.wordpress.com
Petra

är du nöjd med ditt 50mm? funderar på att uppgradera till ett sånt nämligen!! :)

2012-03-29 - 22:06:02 / URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar