Cambridge V


Jag har världens finaste lillasyster. Hon är snäll, smart, generös, kreativ och vacker rakt igenom. Senaste resan till England var bland de mysigaste man kan tänka sig, jag fick verkligen rå om henne!

Kan dock inte förstå att hon faktiskt fyllt trettio nu. Det är ofattbart.
Hon är ju typ tjugotvå i mitt huvud!

Och jag är definitivt I N T E snart trettioFYRA. Tiden går så fort så fort. Tyckte liksom inte det var så länge sedan som vi hade våra rum vägg i vägg och jag bankade hårt i väggen på min sida för att hon skulle sänka volymen...

TAPASLUNCH




Även om jag kan sakna mitt flip-flop-liv ibland så har jag aldrig ångrat att jag flyttade hem till Sverige igen. När jag bodde på Teneriffa var det knappt jag fick se syrran ens EN gång per år. Det var för dyrt och omständigt. Jag hade inte råd. Jag hade inte tid. Det blev bara aldrig av.

Nu känns det ändå som att hon bor rätt nära. Det kostar ju mindre att hälsa på henne än om hon skulle bott i Göteborg! Typ...

US IN THE SPOTLIGHT




I KVÄLLSSOLEN




Kommentarer
Marie

Ohh vart har du köpt din röda jacka?

2012-03-30 - 11:44:30 / URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Ninni - Foto & Vardag

ååh så härliga bilder =) Den där brevlådan vill man ju nästan ta hem å ha i vardagsrummet haha :D Stiligt värre =)

2012-03-30 - 13:18:48 / URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
JW Photography ♥

fina bilder :D

2012-03-30 - 13:49:04 / URL: http://crossthehills.blogg.se/
sara

åh så fina foton på er! :)

2012-03-30 - 15:49:50 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar