känns som söndag


Erik blev så glad av gårdagens uppvaktning! Han kom hem till en dörr med ballong på handtaget, en städad lägenhet och bakad tårta, rena kläder och sin kära flickväns välkomstkram :-) Vi hade planerat en middag med hans föräldrar och min mamma men en stund innan så överraskades han av mina hemliga gäster - Hanna och Johan! De kom med fler ballonger och blåste serpentiner och kastade stjärnor över honom!

Hanna och Johan är det goa par vi umgås mest med. De bor nära och de är båda med i min fotokurs! Vi är väldigt lika varandra både till sätt och intressen, så det är inte så konstigt att vi kommer så bra överens. Några av mina favvobilder är av dem. HÄR kan du titta på dem!

Tårtan blev en succé. Och eftersom jag vill komma ihåg hur jag gjorde den så lägger jag upp receptet här :-P


Sådärja!

Kommentarer
Sara

Vilken härlig tårta! =)

2012-03-31 - 14:56:52 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Lea

Tack Sara! :-) God var den också!

2012-03-31 - 16:19:14 / URL: http://leafoto.blogg.se/
fanny

åh vad sugen jag blev på tårta nu!! såg riktigt gottigott ut :)

2012-03-31 - 16:28:29 / URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar