måndagspyssel


Fick en drös Allas-tidningar i brevlådan idag :-) Det är snälla biträdande reportagechefen Charlotte som skickat denna bunt, så att jag ska kunna kolla in lite deras stil och stuk på bilder inför en fotografering i vår. Blir trevligt att sätta mig med dem och "jobba", hihi ... Charlotte har för övrigt en väldigt underhållande blogg! Den hittar du här 

Tycker om måndagar! Idag har jag fått massor gjort. Varit lite arbetsterapeut på morgonen, tränat, suttit vid datorn och frilagt kontorsmänniskor, svarat på en drös mail och planerat in massa roliga fotosessioner!

Ikväll ska jag träffa ett bröllopspar och planera inför deras bröllopsfotografering i sommar och imorgon får jag besök av lillebrorsan Niklas! Vilken dunderbra start på denna vecka!

Har ni haft en lika bra start?
Kommentarer
Anette

Du är en av få jag känner som älskar måndagar :-) Jag hoppas ständigt att det ska smitta av sig på mig... Hoppas sonen inte virrar bort sig och att ni får det kul i kväll! Det gör inget om du tar en bild eller två på honom ;-) och se till att han är tillbaka på vandrarhemmet i tid annars ringer mentorerna hem till mamma!

2012-03-13 - 06:51:18 / URL: http://anjson.wordpress.com
Marika

Hej! Hoppas allt är bra och att vädret bjuder på vårtecken hos er? :)

2012-03-13 - 16:13:17 / URL: http://mks.blogg.se/
Lea

:-) Ja, kul att vara lite unik... ;-) Fick några bilder på han innan solen försvann men han var inte riktigt lika medgörlig som Macke! :-D



Vårtecken? Jorå! Ljuset!

2012-03-13 - 20:59:01 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar