Tips till Örebroare!


Imorgon ska jag till Uppsala och hälsa på Andreas Varro i hans studio! Han håller på med ett projekt "365 porträtt" och jag ska vara med :-) Vill du också vara med? Gilla honom på facebook (Länk här ) och kontakta honom genom att gå in på hemsidan (länk hä ovanför) och skicka honom ett mail om att du är intresserad.

Funkar inte länkarna så är adressen www.itsvarro.com

Själv tycker jag alltid det är roligt att träffa andra fotografer och det ska bli jätteintressant att höra vad Andreas har att säga om sitt fotograferande och branschen :-)

Blir en liten roadtrip för mig vilket alltid är lite mysigt! Får köpa några redbull och lite godis till resan... och köra drivein på McDonalds och köpa en milkshake kanske... Ska passa på och träffa fina Sara och Molly som jag följt ett tag genom bloglovin också! Himla roligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar