Inspirationstorka


Igår hade jag inspirationstorka! Som ett resultat av allt kreativt tänkande i lördags? Eller? Jag kände bara för att (fortsätta) mysa med Erik framför någon av våra serier. Så det blev ingen blogg igår. Det blev avsnitt efter avsnitt av "The Killing". Har fortfarande inte riktigt skakat igång inspirationsflödet...

Vad är det med mig?

Varit lite skruttig idag, känt mig reumatisk... lite sådär artrosig och inflammerad... om ni förstår vad jag menar... (tror de flesta över trettio börjar känna av kroppens åldrande!) Så det gör väl inte saken bättre. Men lite kul har jag haft idag ändå, inspirationstorka och skruttighet till trots. Hade en av de där fotosessionerna inför min miljöguide!

Anna och hennes familj har jag fotat förut. Hon kontaktade mig när hon var gravid. Nu fick jag fånga en glimt av lilla Fia utanför magen också! Och hennes första tänder!! Fast vi började sent, hade moln överallt och fick avrunda rätt snabbt! En blixtsession, i princip! 

Ni får några bilder därifrån som ett smakprov :-) Bröllopsbilderna dröjer ett tag - brukar vilja att kunden får se sina bilder först, känns mest schysst...

Glad måndagskväll på er!




Kommentarer
Anette

Jättefina bilder!

2012-03-27 - 08:41:46 / URL: http://anjson.wordpress.com
Sara

Så härliga bilder! =)

2012-03-27 - 09:21:45 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anonym

Vad duktig du är!

2012-03-28 - 11:29:02
Lea

Tack ska ni ha! :-) Roligt att höra!

2012-03-28 - 14:31:13 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar