dansnatt

Klockan är tre på morgonen och jag är hög på adrenalin. Jag har precis kommit hem från att ha varit ute och dansat tango i flera timmar! Något som i två år inte varit möjligt på grund av min skruttiga kropp. Det är långt ifrån som det var på den tiden - jag får överkompensera en massa på grund av fotleden och knät, lederna knakar och ibland gör det skitont (och om jag har otur så får jag väl tillbaka den där knäinflammationen...) - men det var ändå en danskväll fylld av långa stunder där faktiskt själva dansglädjen var det enda som kändes också :-)

Och jag fick dansa så mycket mer än jag förväntat mig! Jag som oroat mig för att jag skulle få stå och vänta på att bli uppbjuden... Jag fick knappt sitta på hela kvällen!

En salsadans blev det ikväll också - en supersnabb kubansk salsa med så många snurrar på raken att jag tappade räkningen. Det räckte dock med en... jag märkte rätt snabbt hur otroligt bra kondis jag måste ha haft då när jag höll på... en kondis som är helt bort nu - jag blev helt slut på den där enda snabbsalsan. Verkligen helt slut.

Ja jag kunde inte ha fått en härligare danskväll. L Y C K A.
Jo, förresten, om Erik hade varit där med mig... då hade kvällen blivit fulländad.

GOD NATT

Kommentarer
Sara

Vad härligt, salsa ser så grymt roligt ut! =)

2012-05-19 - 07:38:52 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Vad roligt du har haft!!! Hoppas nu inte att du får lida för mycket för det. Fast jag antar att du nästan tycker att det kan vara värt det :-D

2012-05-19 - 08:32:05 / URL: http://anjson.wordpress.com

Jag gläds verkligen med dig, f ö instämmer jag i Anetts inlägg :-))!

2012-05-19 - 09:43:20
Becca

svar: Tack så mycket :)

2012-05-20 - 12:21:49 / URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar