en bra dag


Idag känns allting jättebra! Min kropp känns stark och frisk (ja, faktiskt!), jag är fylld av energi och min kalender är full av sånt som jag ser fram emot!

En stor del av detta sprudlande styrkerus beror på dansen. Helt klart. Jag är faktiskt inte helt mig själv utan den. Lördagnattens tango gav mig massor! Massor av hopp, framför allt. Att kunna dansa mer. För jag fick inte tillbaka den där knäinflammationen. Fick bara sån där trevlig träningsvärk :-) 

En hel del beror även på min, som jag nämnde, roliga kalender. Där är fullt av bröllop denna sommar! Ett bröllopsjobb fick jag nyss, och det var ett bonusgig: jag fick ett bröllopsuppdrag och sedan rekommenderade de i sin tur sina vänner om mig så att jag fick ett till. Härligt!

Imorgon tänker jag testa något som heter kizomba! Dansen kommer från Angola och är enligt wiki en fusion av Semba och Zouk. Jag tycker det ser ut som en fusion av tango och bachata, och till härliga latinobeats. Kan det bli bättre?
Kommentarer
Sara

Önskar jag kunde dansa, men takt är inte min grej :) Haha.

Tack snälla du! Hon tackar så mycket ;)

2012-05-22 - 17:33:56 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Becca

Fina bilder :)

2012-05-23 - 08:29:09 / URL: http://fotobex.blogg.se/
Jonna

Hej Lea! Superfina bilder som vanligt :) Jag har haft min första fotosession nu :D Gick som smort tycker jag.. :) Du akn väl kolla in dem och se vad du tycker? Alltid kul med tips och råd, speciellt från en som är så duktig som du är! Kram.. Jonna

(har din blogg länkad på min andra privata blogg. jonnapersson.blogg.se )

2012-05-23 - 22:51:52 / URL: http://jonnasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar