en gråstarrsfri fotograf var det här


Ljuva Vinnies vackra leende fick illusrera det här inlägget! Det kändes passande. (Vill ni se fler bilder på henne hittar ni dem hääääär.) Känns bra nu! Sitter med neddragna persienner, fördragna gardiner framför datorn iförd mina mörkaste solglasögon... men det känns ändå som om jag har bättre syn på vänsterögat nu än innan operationen :-)

Så om några dagar så är jag nog fit for fight igen!

Dessutom blev knät jättebra efter sprutan igår så nu går jag och drömmer om lite blues framöver... och såg ett kizombaklipp häromdagen som gör att jag även skulle vilja testa den dansen härnäst...

Tack för att ni tänkte på mig idag, det hjälpte nog! Läskig känsla när man ligger med upptejpade ögonlock och bländas av ett skarpt ljus samtidigt som man känner hur någon pokar omkring i ögat... Helt sjukt var skickliga de är, jag fick inte ens någon röd vita av ingreppet! Bara en g i g a n t i s k pupill Det ser helknasigt ut :-)

Nu ska jag försöka hitta på något att göra som inte inkluderar en ljus skärm... hm.... svååårt... KRAM på er!
Kommentarer
Sara

Tänkte på dig :) Usch, hade aldrig klarat det. Hatar när någon ens ska titta nära i ögat på mig. Haha

2012-05-16 - 20:08:27 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Skönt att det gick bra!

2012-05-16 - 20:54:23 / URL: http://anjson.wordpress.com
Lena Östman

Härligt att det gick bra Helena, vad skönt! kram!

2012-05-16 - 20:54:24
Anonym

Åh gumman så skönt att det är gjort! Skickar positiva tankar nu, snart blr sllt toppen! Kram Stina

2012-05-16 - 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar