nattuggla


Blivit en riktig nattuggla av den här ögonoperationen! Mina ögon skyr ljuset för närvarande och hjärnan verkar jobba övertid på att försöka justera och koordinera dem, vilket innebär att jag blir trött fort, ser för det mesta suddigt och känner mig lite vimmelkantig om jag gör snabba kast med blicken. Som tur är använder jag ju mig SUPERBA högeröga när jag fotograferar, så den biten påverkas inte :-) (puh...)

Helgen sov jag i princip bort känns det som. Sover mig igenom det vackra, ljusa vädret och vaknar till liv efter solens nedgång. Igår satte jag mig framför datorn för att bildredigera, något som jag inte gjort på länge. Äntligen funkar det! Har klättrat på väggarna här hemma... Kunde knappt slita mig när jag väl börjat!

Får ta och visa er några fler bilder från senaste gravidfotograferingen senare!!!

Även om jag går som i min lilla bubbla händer det saker. Idag hade jag möte med Unga Reumatiker, som jag ska jobba med senare i sommar - längtar!!! Jag har fått två till bröllopsgig i sommar, jag har bestämt datum för två helgworkshops som ska hållas ute på landet och jag har i alla fall två kreativa små pysselprojekt igång :-)

Idag har jag shoppat också! Massor av fina sommartoppar! För nu är den ju här, den ljuva sommaren! Hurra!
Kommentarer
Sara

Härligt att det händer saker även i den lilla bubblan! Kram!

2012-05-22 - 07:14:23 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar