utflykt




Jag ser fortfarande dubbelt, suddigt och är grymt ljuskänslig så jag höll på att klättra på väggarna här hemma när Hanna hörde av sig. Det är sjukt svårt för mig att veta vad jag ska göra när det inte känns helt bra att sitta framför datorn. Jag spenderar så otroligt mycket tid framför skärmen! Så den cykeltur som hon föreslog lät helt rätt. 

Både jag och Erik är ovanligt spontana av oss. Det är nog så att vi föredrar att vara spontana framför att planera i förväg. Hanna och Johan är lite likadana, så det är kanske inte så konstigt att vi umgås rätt mycket :-)

Vi kom på att vi skulle grilla korv och köpte en engångsgrill på vägen. Grilla korv är perfekt, det krävs varken bestick eller tallrikar ju! Jag roade mig med att ta lite mobilbilder, därav den inte superbra kvalitén direkt...

Vad har ni hittat på idag?
Kommentarer
Sara

Vad mysigt det ser ut! =)

2012-05-18 - 08:22:38 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar