tråkvardag


Idag har varit en intetsägande dag. Fick min efterlängtade kortisonspruta och har ett normalstolt knä igen (yey!) Tittat på en spännande film, "Gone". Fått hem bilder från Odenlab. Fått hem ett album som jag fick beställa om eftersom det blivit en miss i färgåtergivningen och mina varma, bruntonade bilder blev istället blå-svart-vita. Köpt kontaktuppgifterna till några kunduppdrag som jag hoppas att jag får. Skickat iväg en faktura (yey, pengar!). Laddat in massa bilder.

En rätt grå och trist vardaglig vardag, alltså. Solen skiner men jag ska ju vila i 24 timmar så den har jag ingen glädje av just idag. Jag hoppas att er tisdag var roligare än min!

Imorgon är det ögonoperation... huga :-/ Inte särskilt orolig, vet ju att de är jätteduktiga (Novius ögonklinik) och det ska bli spännande att "se" med resultatet... hoppas på två knivskarpa ögon istället för ett. Men jag ser väl inte direkt fram emot det heller! De ska ju ändå s k ä r a i mitt öga!
Kommentarer
Anna

...men fina små skor har du på bild i alla fall! Hoppas operationen går bra imorgon, Kram!

2012-05-15 - 19:47:30
Lena Östman

Du låter lite nere, inte konstigt! Hoppas operationen går bra och att du mår bättre om några dagar! Kram!

2012-05-15 - 21:21:21
Tessan

Håller tummarna för dig att op går bra. Skönt att sprutan gjorde nytta. Krya på dig. Du kommer igång snart igen!

2012-05-15 - 23:10:21 / URL: http://www.atlstudio.se
Sara

Håller tummar och ska tänka lite på dig idag, det kommer gå fint! Kram

2012-05-16 - 07:56:56 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Det kommer att gå så bra lilla gumman! Kram på dig!

2012-05-16 - 08:17:06 / URL: http://anjson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar