Busfia


Kizomba var ungefär som jag föreställt mig: lite som bachata men närmare. Dropinkursen jag gick på ikväll började med att vi fick gå runt och ge varandra goa kramar. Helt min grej!!!

Suttit lite och redigerat idag men största delen av dagen sov jag bort. Japp, idag igen! Ögonen som spökade. Såg mer dubbelt och suddigt än vanligt kändes det som - vilket gjorde att jag gick runt och var vingelkantig i huvudet, och då kändes det rätt bra att bara sluta ögonen... vilket man kan på sin lediga onsdag! Lyx!

Fina Fia är det ni ser här :-) Jättego flicka som dock just denna dag var övertrött... syns lite på ögonen tycker jag - men ack så stora vackra ögon hon har lilla tjejen! Ett riktigt litet charmtroll! Världens sötaste skor hade hon också - jag vill också ha! 

PS: om ni vet var man hittar helvita converse i storlek 33 så säg till!!! 









 

Kommentarer
Madde

åh, så söta bilder:)

2012-05-24 - 07:52:42 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Sara

Jisses vilka fina bilder på såå söt tjej :)

2012-05-24 - 08:11:08 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Becca

Otroligt härliga bilder !!

2012-05-24 - 09:15:14 / URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar